Ur Torsten Nilssons minnesfond
Allmänt  ❤ 2018-06-08

 
Karin Hultebring Wärmlund fick ta emot ett stipendium.  
 
 
Förra veckan ringde min mamma och berättade att jag hade fått det stipendium som jag sökt och skulle få ta emot den på nationaldagen i Säffle. Så det var ju bara att ta en liten väska och åka hem över dagen till Säffle. Jag lyckades få både pappa och farmor utan att berätta något (dock måste en fågel kvittrat till pappa för han hade fattat). Och mamma hade i hemlighet både bjudit in Roger och min moster, så det blev en riktig släktträff på nationaldagen.  
 
 
Jag tilldelades då stipendium för mitt arbete inom kultur i Säffle kommun. Passade perfekt nu när jag ska hyra lägenheten i Norrköping i sommar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback