Vem bor här?
Allmänt  ❤ 2018-06-13

 
Tiden på Marieborg är nu över men jag är inte riktigt klar med Norrköping. För jag ska i sommar bo och jobba i Norpan. Jag ska jobba på Kolmården i Bamsedräkten hela juli. Så för att kunna jobba där fick jag hyra en lägenhet inne i centrala Norrköping och aså jag är kär. 
 
 
Det är en jättemysig 1:a med högt i tak och höga fönster. Jag älskar att sängen står precis vid fönstret och jag älskar fönsterbläcket så mycket. Jag använder det just nu som ett skrivbord när jag skriver det här. 
 
 
Mina växttavlor har fått åka med så att trivs lite extra bra.  
 
 
Om en tittar åt andra hållet från sängen så har en toan som utsikt. Och ni förstår inte hur mycket jag njuter av att kunna gå runt naken i den här lägenheten. Kunna gå upp mitt i natten och gå på toan utan att sätta på sig tröja (jag kunde ju göra det på internaten också men jag var inte så sugen på att mina roomies skulle se mig).  
 
 
Mer visar jag inte, jag vill ju såklart att ni kommer hitt irl och ser den och myser med mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback