DISSECTION OF AN EGGSHELL GIRL
Allmänt  ❤ 2018-03-14

 
måndags när jag kom hem så låg det ett paket och väntade på mig, ett väldigt efterlängtat paket. För ungefär en månad sen la Sallie, klasskamrat under gymnasiet, upp på facebook att hon har gett ut en bok.  Den gick att köpa genom Amazon, men det skulle ta lite tid för den att ta sig hit. Så jag la min beställning och väntade. Och nu låg den där. En jättevacker bok, en sån där bok som en är stolt över att ha i bokhyllan. 
 
 

Stolt över att den är så vacker att titta på, stolt över att det är så vackert innehåll och stolt över att en känner denna fantastiska människa som skapat denna bok. Jag har läst en tredje del av boken och jag blir helt golvad. Den är så fin texter som verkligen väcker olika känslor och en vill aldrig lägga ner den. Bara fortsätta läsa, så det ska jag göra nu. I alla fall, köp den!!!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback