Februari Månad
Allmänt  ❤ 2018-03-08

Nu har vi komit ganska långt in i Mars, men jag tänkte ändå sammanfatta Februari. Tänkte att det här kunde bli en grej som jag gör i början av varje månad. Vi får se om jag kommer ihåg det bara!
 
Bästa med Februari
 
Att få komma hem till Värmland och umgås med Johanna och Clara. Clara hade jag då inte träffat sen September och hade inte varit med Clara och Johanna i Karlstad sen studenten. Så att få se dom två på perrongen när jag kom till Karlstad var det absolut bästa som hände under hela Februari.
 
 
 
Sämsta med Februari
 
Jag var sjuk ganska länge men vägrade missa en ända dag i skolan. Vilket kanske inte alltid var det bästa för mig själv. Det gjorde iallafall inte att jag måde bättre. 
 
 
 
Det jag är stolast över
 
Inspelningen av min monolog. För jag var så nervös inför själva inspelningen. Det var klass 1 varning när vi filmade in den, utomhus. Det tog ungefär 4 timmar att spela in och resultet blev väldigt snyggt. Inte bästa skådespelarinsats från mig, men jag kan leva med det. För jag är mer stolt över att jag gjorde det och klarade av hela inspelningen. 
 
 
 
Något som gjorde mig glad
 
När jag sov över hemma hos Fanny. Det var en supermysig helg! Vi bara låg i soffan hela dagarna och kollade på True Blood. Vi tog en timme när vi gick ut och åkte pulka annars stannade vi inne hela helgen. Det tyckte jag var super skönt och mysigt. Så det gjorde mig väldigt glad och jag blir glad när jag tänker tillbaka på det.
 
 
 
Något som gjort mig ledsen
 
När jag såg klart på "Please like me". SÅ himla bra serie och så tog det bara slut helt plötsligt. Och så var det ett jobbigt slut som fick mig att gråta ännu mer!
 
 
 
Favorit Februari-outfit
 
Nya tröjan och dom nya jeansen som mamma köpte åt mig. Jag är kär!!!
 
 
 
Bästa inköpet
 
Unade mig god mat på Pinchos. Det blev lite för dyrt, men mat är ju alltid värt att lägga pengar på!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback