DM
Allmänt  ❤ 2018-11-21

 
Elin flickvän och sambo Emelie är världens starkaste tjej. Hon kan lyfta jättemycket och var den 5:e starkaste (i hennes viktklass) i SM detta året. Och nu var det dags för DM. Jag har missat alla andra tävlingar så nu var det dags att jag följde med. 
 
 
Det behövs nästa ingenting för mig att bli involverad i en sport. Jag älskar att vara en supporter. Efter bara några minuter in så svettas jag och skakar. Det kan vara att jag lever mig in i det lite för mycket... Vilken tur då att Emelie är superbra och klarar lyft efter lyft. 
 
 
Nöjda supportrar efter att Emelie klara personrekord! 
 
 
Det gick så bra att Emelie hamnade på första pallen i sin grupp. Så vi fick åka hem med en vinnare. HEJA HEJA EMELIE, NU BLIR DET SM!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback