Oktobermånad
Allmänt  ❤ 2018-11-03

Bästa med Oktober
 
 
 
Bästa med Oktober är helt klart att jag åkte till Göteborg, träffade mina babes och gick på Halloween på Liseberg. Det var super kallt och grått i Göteborg men det var helt klart dom finaste dagarna jag haft på länge! 
 
 
Sämsta med Oktober
 
 
Att jag bara hade ett dygn i Säffle. Hann knappt träffa pappa och hade ingen tid att hälsa på farfar.  
 
 
Det jag är stolast över
 
 
Att jag filmade in min första youtube video. Det är något jag har varit sugen på ett tag. Jag vill inte att ni som faktiskt läser min blogg ska gå och tro att jag fått hybris. Utan det här är bara ett roligt projekt som jag provar på och vill dela med till er. 
 
 
Något som gjorde mig glad
 
 
Hänga med Clara och hjälpa henne dekorera och inreda hennes lägenhet.  
 
 
Något som gjort mig ledsen
 
Helt klart att jag haft några pengar så jag inte kunnat köpa den här skönheten. 
 
 
Favorit Oktober-outfit
 
 
Alltid min gula tröja!
 
Bästa inköpet
 
 
 Bästa köpet går till Clara som unade sig den här pedestalen (jag kan ha tvingat henne att köpa den)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback