7:e Oktober
Allmänt  ❤ 2018-10-07

 
day in the life of lata Karin. Så idag är jag ledig och bara chillar. Men av någon anledning så har jag tagit massa kort idag så jag tänkte att jag kunde göra ett blogginlägg om vad jag gör den mesta tiden av mitt liv. Igår var jag hos Elin och Emelie och snodde lite ritgrejer så jag har målat lite idag. Och aså jag vet att jag inte är särskilt duktig men jag tycker om att bara rita. Osäker på varför jag började måla Alice i underlandet, det bara blev så. 
 
 
Medans jag tittade på dom senaste avsnitten av Big mouth så åt jag lite rester. Som är halloumi och bulgur med lite starksås och spenat.  
 
 
Och det var väl typ allt... Jag ligger mest i sängen och kollar på youtube klipp.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback