Dansmåndag
Allmänt  ❤ 2018-10-15

 
Måndag betyder dans på House of shapes. Tradition är att jag åker några timmar tidigare och hänger hos Elin innan vi går tillsammans. Så runt 15:00 lämnade jag mitt bombnedslag till ett rum och åkte in till stan.  
 
 
Och aså vilket drömväder det är ute. Solen skiner och löven har ändrat färg. Jag tycker det är vackert men jag ser inte fram emot när regnet och slasket kommer.  
 
 
Lika vacker kände inte jag mig i alla fall med fett hår och tröjan jag brukar sova i. 
 
 
Hänger hos Elin tills det blev mörkt ute och det var vår cue att börja vandra. På house of shapes så dansar vi Streetfunk. Jag hade aldrig hört talas om det tidigare men det är en väldigt rolig dansstil. Den är svår att bemästra. Jag har fortfarande svårt för det. 
 
 
Det är i alla fall väldigt kul och skönt att få svettas lite. Kan inte säga att det lika kul att åka pendeln hem, svettig och trött.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback