"En höstbukett tack"
Allmänt  ❤ 2018-10-18

 

Haft en dålig dag eller gjort något jobbigt? 

Gå till närmsta blomsteraffär och be om en höstbukett!

 
 
Då kanske ni tänker: “Men Karin hur ska en ha råd med det om en är student eller jobbar deltid?”. Hmm... Ja, bra fråga! Svaret är väl att en antagligen inte har råd med det, men en köper det ändå. 
 
 
Jag har verkligen inte råd med det här egentligen. Men jag hade varit på ett viktigt ärende som jag varit nervös över hela veckan. Och aså jag älskar att unna sig. Jag kanske unnar mig lite väl mycket ibland.  
 
 
Men en höstbukett för 150kr är något så enkelt och härligt. Och får en verkligen på ett bra och härligt humör. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback