När jag får lön
Allmänt  ❤ 2018-10-12

Så i September spenderade jag alldeles för mycket pengar. Där av varför jag inte får köpa något hela den här månaden. Inte för att jag skulle kunna köpa något även om jag ville. 
Och eftersom jag inte kan spendera pengar så är det såklart det enda jag tänker på. "Åh nu börjar det bli lite kallt så jag måste ju köpa en ny höstjacka!".
 
 
Så jag loggade in på ASOS och la till alla som jag tyckte om i varukorgen och grät sen. För kolla liksom på den!!!
 
 
Eller den här!?!?!
 
 
I WANT THEM ALL!!!
 
 
"Åh jag måste ju ha nya skor att ha till jobbet!"
"Men Karin vad hände med dom jättedyra skorna som du köpte för en månad sen?"
I love them 2 much, OK!?!?!
 
 
Så ja... Jag behöver faktiskt skor. För nu jobbar jag i skor som jag haft på mig varje dag i 1 år. Och dom är inte fina längre. Det är liksom hål vid tån. Men dom får väl funka ett tag. Tills jag har råd att köpa nya iallafall.
 
 
Typ dom här skulle jag kunna tänka mig att jobba i. 
 
 
 
Ok för att jag är ett barn så har jag ju tittat på lite barsnliga grejer....
 
 
Den här Astid Lindgren postern är allt och jag vill ha den nu. Jag har ingen stans att hänga den, men jag behööööver den!!!!!
 
 
And this pretty, hittade den när jag målade lite mumin karaktärer. Lite osäker på vad det är, om det är en bok bok eller en bildbok typ. Men jag skulle älska att äga den här och bara blädra i den.
Så nu vet ni varför jag har ekonomiska problem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback