Septembermånad
Allmänt  ❤ 2018-10-03

Bästa med September
 
 
Bästa är ju helt klart att jag kunnat umgås mer med Clara. Det blir ju så lätt när en bor i samma stad, det går att bestämma mer spontant och inte planera in flera månader i förväg. 
 
Sämsta med September
 
 
Att jag har spenderat massa pengar som jag inte har. Aså det är ju ett så litet problem och det har såklart hänt massa mer skit under månaden. Men min ekonomi har varit något som hela tiden varit i mina baktankar och legat över mig som ett svart mål. Och trots det har jag shoppat som en galning. När ska någon anämla mig till Lyxfällan? För jag har ett problem!
 
Det jag är stolast över
 
 
Jag har tänkt skriva om det här men inte vågat än. Jag har iallafall gått och blivit med jobb. Vapianist in tranning. Jag är stolt över att jag lyckades få jobbet och att jag utmanat mig själv genom att ta jobbet. Det är ett ganska krävade jobb, mycket en ska komma ihåg och väldigt stressigt. Men jag gör det och lär mig mer för varje dag. Men jag kommer nog skriva mer om det här i ett annat inlägg. 
 
Något som gjorde mig glad
 
 
När jag la upp den här bilden på instagram och fick massa fin respons. Ni är för underbara!!!
 
Något som gjort mig ledsen
 
 
För mycket för att ens skriva ner.
 
Favorit September-outfit
 
 
En varmare tröja för att det börjar bli kallt, men också jeansjackan för att en inte helt släppt sommaren än.
 
Bästa inköpet
 
 
Som tidigare nämnt har jag köpt för mycket den här månaden, men jag fick ett jobb när jag hade på mig den här tröjan. Och jag älskar den. Så det blev ett lätt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback