Älskade traditioner
Allmänt  ❤ 2018-09-22

 
För en vecka sen så möttes jag och Clara upp för att hänga lite. För vi bor äntligen i samma stad!!!!!! WOOOOOOOO!!!! 
 
 
Vi träffades vid Slussen efter Claras jobbat klart och Clara föreslog att vi skulle fika på det här stället som hette “Älskade Traditioner”. Och aså det var ett extremt mysigt ställe. Väldigt 50-tals diner känsla över hela stället fast med milkshakes och våfflor.  
 
 
När jag skulle ta kort tvingade jag Clara att ta av sig jackan för att det skulle bli en bra bild. Och det var helt klart höst vibbar ute. Så det var ju inte som om det var sommar liksom. Men en ser lite av Claras nya tatueringar som är jättefina. Nu vill jag också tatuera mig!!!! 
 
 
Vi satt och prata ganska länge, men jag var fortfarande sjuk så vi blev tvungna att avrunda relativt tidigt. Men det var mysigt att prata irl för det har vi inte gjort på ett tag. Men nu är Clara påväg till mig så jag måste sätta på mig kläder och åka och hämta henne på stationen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback