Augustimånad
Allmänt  ❤ 2018-09-05

Bästa med Augsti
 
 
Helt klart Statment. Ska en vara petig så var bara en dag av Statment i Augusti, men jag är inte så noga med sånt. Samt att all pepp inför har ju varit i Augusti. Det var iallafall grymt att få vara på en safe plats och lyssna på musik samt hänga med mina systrar. 
 
Sämsta med Augusti
 
 
I och med att jag slutade jobba 5:e augusti så har jag varit arbetslös och haft väldigt mycket extra tid på mina händer som jag inte spenderat så bra. Ja förutom när jag har målat!
 
Det jag är stolast över
 
 
JAG HAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN RÖSTAT!!! NÅGOT SOM ALLA SKA GÖRA, RÖSTA RÄTT I DET HÄR VALET. Inga Nazister och rasister i vår riksdag! 
 
Något som gjorde mig glad
 
 
När jag och mamma åkte till Esters Cafe, sommar tradition liksom! 
 
Något som gjort mig ledsen
 
 
Både att flytta ifrån Norrköping och Säffle, så himla mycket en har lämnat efter sig i de olika städerna så det är klart att det är sorgligt. 
 
Favorit Augusti-outfit
 
 
Standard-outiften men också den som jag mest använt. 
 
Bästa inköpet
 
 
Helt klart "Tills alla män har lärt sig" tröjan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback