Du och jag i 5 år
Allmänt  ❤ 2018-09-28

 
 

Förra veckan fick jag en notifikation från facebook. Det var en lite video med mig och Johanna där det stod att vi för 5 år sen blev vänner på facebook. Och som en gör med en notifikation från facebook så scrollade jag bara förbi. Men så scrollade jag upp igen, 5 år sen. För 5 år sen bestämde sig både jag och Johanna för att börja på en teaterkurs på Värmlandsteatern. Vi kände inte varandra och vi klickade väl inte direkt. Jag hade andra vänner där så jag umgicks med dom. Det var först när vi hade helgrep och skulle äta på teatern. Johanna hade med sig sushi och alla mina vänner tyckte hon var cool. Jag tyckte såklart att hon var töntig bara för att.  

 

Vi sökte ett år efter samma skola och hamna i samma klass. Trots sushi-incidenten så började vi umgås och jag fattade hur underbar hon är. Vi hade 3 fantastiska år på gymnasiet tillsammans då vi hittade på grymma grejer och skapade oförglömliga minnen. Efter studenten var det dags att börja testa vår vänskap och flytta ifrån varandra. Jag flyttade till Norrköping och hon åkte till Frankrike. Hon är ju tillbaka i Sverige nu och både varit i Karlstad och Stockholm innan hon landa i Göteborg. Där hon nu pluggar. Vi har aldrig efter Studenten bott i samma stad eller ens i samma län. Men jag älskar henne fortfarande lika mycket som då. Hon är en av dom viktigaste människorna i mitt liv. 

 

Så Grattis till oss babe! Tänk att du överlevt 5 år med mig...

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Så tacksam för dessa 5 år med dig!!! Ser fram emot många fler år. Älskar dig så mycket!!!

2018-10-03 @ 00:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback