Solrosorna i Viksjö
Allmänt  ❤ 2018-09-26

 
I lördags tog jag bilen till Jakobsberg och hämtade upp min älskling som kom med pendeln.
 
 
Och så var hon där i mitt rum och bara var super söt. Älskar att hänga med Clara, jag blir liksom lugn i själen. Och vi är så himla roliga tillsammans (eller jag tycker det iallafall). Vi kan prata om vad som helst.
 
 
Så fort mamma hörde att Clara skulle komma så började hon städa och ställde sig i köket. Vi har liksom inte hunnit haft några gäster så mamma gjorde iordning värsta söndagsmiddagen, trots att det var lördag. 
 
 
Clara förslog att vi borde gå på promenader ibland och varför inte börja direkt? så vi tog en liten tur i Viksjö. Vi gick förbi ett litet fält med solrosor och jag direkt "omg ta en bild på mig här". 
 
 
Clara tycker inte om den här bilden, men jag ÄLSKAR den! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback