Pannkakor med karamell och popcorn
Allmänt  ❤ 2019-04-17

(null)

 

Eftersom jag var i Norrköping på min födelsedag så sa Elin att hon ville ha mig helgen efter för sig själv. Hade ingen aning om vad vi skulle hitta på för något. Och så började dagen med Brunch!

 

(null)

 

Brunch på Greasy Spoon. Det godaste jag någonsin ätit, pannkakor med popcorn och karamellsås. Det var så gott att jag ville dansa av glädje. Wow, wow, wow!!!

 

(null)

 

Men jag hade fortfarande ingen aning om vad huvudattraktionen var. Elin började ge mig till ledtrådar som Gwyneth Paltrow och Judi Dench. Det var när hon sa Alexander Karim så insåg jag att vi skulle se nypremiären av "Shakespeare in love".

 

(null)
 

Det blev en jättefin dag med Brunch och premiär. Elin vet hur en ska göra mig riktigt jävla lycklig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback