En liten Fanny
Allmänt  ❤ 2019-02-12

 
Jag har nästan aldrig någon ork att göra mig snygg, men efter jag köpte den här kjolen vill jag alltid se lite extra snygg ut. Som om jag inte är värdigt att ha på mig kjolen om jag inte försöker.  
 
 
Och det var ju ingen vanlig dag. 
 
 
För Fanny var i Stockholm! 
 
 
Hon har sportlov och passar på att hänga med alla hon känner i Stockholm, bland annat mig aså. Vi möttes på Hötorget och gick tillsammans till Fabrique och fikade. Det bästa jag vet, fika och Fanny. 
 
 
Efter fikat åkte vi hem till lilla mig och kollade på Så ska det låta, den nya säsongen av “One day at a time” och Smala Sussie. Hade bara allmänt en asmysig kväll. På morgonen blev det bananpannkaka och bara allmänt häng. Så skönt att bara få tid att prata och skämta med Fanny, att det inte är massa inplanerat så att en stressar runt. Lugn och ro liksom! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback