Riktigt blond igen
Allmänt  ❤ 2019-02-04

 
Sen ett tag tillbaka har jag varit sååå sugen på att färga håret. Och när jag gnällde till mamma om det så fick hon för sig att hon kunde fixa det. Och jag gick med på det, vilket var extremt korkat. Mamma är bra på mycket, färga hår är hon inte bra på. Mitt hår var orange/grönt/blont i en månad. 
 
 
Tack och lov tipsade Elin om hennes frisör på Karlaplan som är grym. Bokade tid direkt efter att mamma hade haft det kul med mitt hår. En kan se lite på bilden hur illa det var, men helt ärligt var det så illa att jag inte ville ta kort på det på nära håll.  
 
 
Elins frisör Amanda är typ proffs på blont hår och supertrevlig. Enkel att prata med och har en uber gullig hund som är ett fan av att gosa med kunder.  
 
 
Bort med dom gamla färgerna, in med dom nya. 
 
 
Och kolla NU!!!!! Extremt nöjd och älskar att vara riktigt blond igen.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback