Vad jag vill köpa till er
Allmänt  ❤ 2019-02-09

Jag såg nyss ett blogginlägg på Sandra Beijers blogg om saker hon skulle köpa till andra bloggare. Älskade det blogginlägget men min första tanke var att jag har några som förtjänar lite omtanke mer. Hade jag pengar hade lätt köpt allt det här och skickat till mina älsklingar, men det är tanken som räknas?  
 
 

Johanna 

Johanna har fullt upp på sin skola och dom gör väldigt fysiska grejer varje dag. Så hon kan behöva något bekvämt som hon kan röra sig i. Så får hon vara lite extra snygg såklart. 

 
 

Elin 

Elin och Emelie ska åka till London i Påsk så jag ser framför mig hur dom kanske vill gå på någon fin middag en kväll. Och då är den här lite fin men ändå bekväm, plus att jag tror att Elin skulle passa mycket bra i den här.

 
 

Clara 

Direkt när jag såg den här tänkte jag på Clara. Clara nu i sommar i en park eller tar en öl med kollegorna. Hon skulle rocka skiten ur den här jumpsuiten! Jag vill typ att hon köper den själv för den skulle verkligen passa henne.

 
 

Fanny 

Den här tröjan är som gjord för Fanny. Hon skulle kunna sova i den eller matcha den med sin jeansjacka och ett par midjehöga byxor. Väldigt enkel och lätt att accessorera med massa roligt.

 
 

Maia 

Sist men inte minst min inspiration i livet. Hon började simma nu i höst och gör Maia något måste jag också det. Jag tycker i alla fall att Maia ska få en ursnygg baddräkt att dyka upp i på Badhuset. Hon skulle ju kunna till 100% para ihop den med ett par shorts till sommaren och ta bussen till stranden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback