Kreativa helgen
Allmänt  ❤ 2019-01-15

 
Jag vill börja med att säga Grattis och tack till Emil vars födelsedag gjorde att massa finna människor samlades i hans lägenhet för att fira.  
 
 
Födelsedagen var på fredagen och på lördagen vaknade vi i Maias vardagsrum. På vardagsrumsbordet hade Maia dukat upp till frukost när jag och Fanny sov. 
 
 
Efter frukosten var det bara att dra på sig kläderna och sticka ut för vi var ute på uppdrag. Fanny håller på och söker lite skolor till hösten och ska då göra en film till en av dom.  
 
 
ett klipp skulle det vara en glass. Och jag sa direkt att jag kunde hålla den och jag kanske ångra mig efter en liten stund... 
 
 
Filmen blev superbra, Fanny gjorde verkligen ett grymt jobb på den.  
 
 
Jag och Maia skapade på lite andra sätt. Jag försökte rita, men det går ju alltid lite sådär när jag ska göra det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback