Lasse och Maja
Allmänt  ❤ 2019-01-20

 
I jul när Märta hälsade på mig och Clara så såg vi ju på “Shakespeare in love”, det stod mellan den och LasseMaja. Vi var alla väldigt kluvna men tillslut blev det Shakespeare in love. Men då kom Clara in och räddade mig dag, hennes julklapp till mig var nämligen biljetter till LasseMaja och hamletmysteriet 
 
 
Det var första gången jag var och såg något på Stora scenen på Dramaten. Jag har ju en tanke att jag vill se något på alla större scener i Stockholm och när jag gjort det ska jag ge mig på ALLA scener i Stockholm. 
 
 

Jag måste bara säga det här: barn suger. LasseMaja är ju såklart en barnföreställning i första hand men jag tycker att det ändå är en föreställning som alla har glädje av att se. Och jag vet inte hur, men jag och Clara blev omringade av dom värsta ungarna. Ungen framför oss klagade till sin farfar/morfar att jag och Clara pratade alldeles för högt. Men det var inte som om hon var tyst som en mus. Kunde inte sitta stil och bara bråkade med sin syster om en iphone. Värre än Ungar är ju föräldrar. Ungen bakom mig sa bara till sin mamma att hen inte kunde se så bra. Du började mamma passivt aggresivt prata om mig att en inte ska ha tofs på teater. Nästa gång, säg det till mig!  

Föreställningen var i alla fall väldigt bra och rolig för stora som små. Talangfulla skådespelare och ett roligt manus! Rekommenderar varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback