Rollspelsklubben till undsättning
Allmänt  ❤ 2019-01-03

 
Jag bara bestämde mig för att hyllan i mitt rum inte höll måttet längre och behövde ett nytt lager färg. Och så blev det, jag ställde ut den på balkongen och var klar efter någon timme. Mamma sa lite skämtsamt att jag kanske skulle ge mig på listerna inne i sovrummet. Dom guldfärgade som får mig att vilja spy när jag tittar på dom.  
 
 
Jag spenderade 1 dygn inne i mitt rum, målade konstant och lyssnade på Rollspelsklubben (Tack Maia för tipset!). Nu är allt klart, rummet känns som helt nytt. 
 
 
Jag spenderade 1 dygn inne i mitt rum, målade konstant och lyssnade på Rollspelsklubben (Tack Maia för tipset!). Nu är allt klart, rummet känns som helt nytt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback