Vänner med våfflor
Allmänt  ❤ 2019-03-11

 
Johanna kommer till Stockholm och säger att hon och Clara kommer till Järfälla. Ja men då tar en ju bilen till Jakobsberg och hämtar upp dom. Tvingar med dom till konditoriet i Viksjö, som en aldrig varit på för en aldrig fått en anledning till det. Och sen sitter dom där och det känns lite overkligr för det var så länge sen alla tre var på en och samma plats. 
 
 
När Johanna spillt kaffe på sina byxor fick hon hoppa ner i mina adidasbyxor. Och som en liten vink till alla dom som tycker att jag och Johanna är lika var vi tvungna att ta lite bilder. Tur att en fick två baskrar i julklapp! 
 
 
Efter vår photoshot hängde vi bara i min säng och pratade. Pratade om allt som hänt sen vi sist såg varandra, det blir ju ganska mycket att prata om när alla 3 gör olika grejer och finns på olika håll.  
 
 
Vad är det bästa att bjuda på när ens älsklingar kommer till Viksjö? Våfflor såklart, våfflor som mamma slavat över i köket medans vi hängt i mitt rum. 
 
 
Mina sötnosar som ser ut som dom kommer direkt ur någon cool fin hipster film. 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbart att göra en comeback på bloggen <33 saknar dig!

2019-03-17 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback