Maia fyller år
Allmänt  ❤ 2019-05-26

(null)
 
Då har det gått ett år till och nu är hon ett år äldre, min lilla Maia. Eller aså hon är ju äldre än mig, men ni vet vad jag menar. Jag har alltid födelsedagsångest, även om det inte är min egen. Ångest över att dagen måste bli så bra som möjligt. Och i sista sekund kom jag på att ta med Maia till Liseberg.  
 
(null)
 
Det var egentligen för kallt för att vara på Liseberg, men det var en mysig stämning. Och Maia verkade lycklig. 
 
(null)
 
Och är Maia glad så är jag glad och lugn. Vi fick ju också lite snygga bilder. 
 
(null)
 
När Fanny hade repat klar (dagen innan Fannys föreställning) så mötte hon upp oss inne på Liseberg och vi satte oss ner och åt lite vegetarisk kebab. 
 
(null)
 
Trots kyla åkte vi både Kållerado och Flumeride. Och det var roligt. Kvällen avslutades med lite smått och gott på en restaurang på området. Maia verkade nöjd med dagen och då är jag också nöjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback